Mijn avontuur in Amerika! - Reisverslagen van Yvette Stahl - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in Amerika! - Reisverslagen van Yvette Stahl - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur in Amerika!

13 januari gaat mijn avontuur beginnen. Ik stap dan in het vliegtuig om richting Platteville, Wisconsin te gaan. Als ik daar eenmaal aankom zal ik verblijven op de campus van University of Wisconsin, Platteville. Hier zal ik vijf verschillende vakken gaan volgen met betrekking tot economie. En voornamelijk hoop ik nieuwe mensen te leren kennen en kennis te maken met nieuwe culturen.

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2014

The last couple of weeks....

28 April 2014

Nog maar een kleine drie weken hier..

13 April 2014

Milwaukee, international dinner etc.

29 Maart 2014

Springbreak!!

09 Maart 2014

Pre-professional days and the Chicago trip
Yvette

Voor mijn minor ga ik naar Amerika. Op deze site zal ik een update geven van hoe het gaat met mij en wat ik daar allemaal beleef.

Actief sinds 17 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3158

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 18 Mei 2014

Mijn avontuur in Amerika!

Landen bezocht: